Ejerforening
Administration og drift af E/F Havneholmen.
Ejerforeningen udgøres af samtlige ejere af lejligheder i ejendommen på Havneholmen 48-86. Foreningens formål er at administrere den fælles ejendom og andre fælles anliggender.
Bestyrelse
På generalforsamlingen udpeges bestyrelsen, der varetager den daglige ledelse af ejerforeningen. Bestyrelsen har til opgave at sørge for god og forsvarlig varetagelse af fællesejendommens forhold, drift, ren- og vedligeholdelse af fællesarealer såvel indvendigt som udvendigt, tegning af forsikringer og betaling af driftsomkostninger.
Bestyrelsen har desuden ansvaret for, at generalforsamlingens beslutninger føres ud i livet. Det foregår i tæt samarbejde med ejerforeningens administrator og ejendomsinspektør.
Endelig skal bestyrelsen udarbejde og fremlægge en årsberetning på den ordinære generalforsamling.
Bestyrelsens sammensætning
Jakob Steen Andersen (Formand), Havneholmen 86, 3. tv.
Jan Thorsen, Havneholmen 84, 2. th.
Ole Guldmann, Havneholmen 54, st. tv.
Joseph Wald, Havneholmen 54, 2.th.
Ann Schwander, Havneholmen 70, st. tv.
Carsten Jensen, Havneholmen 54, 6. th.
Jonas Ebensgaard Hansen (suppleant, repræsentant for firmaet Heimstaden)
Formanden og bestyrelsens øvrige medlemmer vælges for to år, således at formanden og halvdelen af bestyrelsens øvrige medlemmer afgår i lige årstal og den anden halvdel i ulige årstal. Suppleanter afgår hvert år. Genvalg kan finde sted. For yderligere information se Vedtægter
Kontakt ejerforeningen
Al kontakt til E/F Havneholmen og bestyrelsen går gennem ejerforeningens administrator. Officielle henvendelser og spørgsmål om ejerforeningen, vedtægter, husorden, fællesudgifter, lejlighedernes benyttelse eller generalforsamlinger skal derfor sendes til:
Helle Søndergaard, WA ApS på e-mailen: hs@wadm.dk
Generalforsamling
Ejerforeningen afholder ordinær generalforsamling en gang om året, oftest i maj måned. Her bliver beslutninger vedrørende ejendommen og ejerforeningens aktiviteter truffet. Ejerforeningen afholder i den forbindelse ordinær generalforsamling for både ejerforening og parkeringslauget - sidstnævnte er en andelsforening under E/F Havneholmen, der ejer og driver parkeringsanlægget.
Ejerforeningen Havneholmen
Parkeringslauget
Referater af tidligere generalforsamlinger (udvid sektion)
Ejerforeningen Havneholmen
03.05.2023 Referat af generalforsamling (pdf)
05.05.2022 Referat af generalforsamling (pdf)
14.06.2021 Referat af generalforsamling (pdf)
(Generalforsamling i 2020 aflyst pga. Covid-19)
20.06.2019 Referat af ekstraordinær generalforsamling (pdf)
02.05.2019 Referat af generalforsamling (pdf)
02.05.2018 Referat af generalforsamling (pdf)
20.03.2018 Referat af ekstraordinær generalforsamling (pdf)
02.05.2017 Referat af generalforsamling (pdf)
12.04.2016 Referat af generalforsamling (pdf)
18.06.2015 Referat af ekstraordinær generalforsamling (pdf)
27.05.2014 Referat af generalforsamling (pdf)
27.02.2014 Referat af ekstraordinær generalforsamling (pdf)
Parkeringslauget
03.05.2023 Referat af generalforsamling (pdf)
05.05.2022 Referat af generalforsamling (pdf)
14.06.2021 Referat af generalforsamling (pdf)
(Generalforsamling i 2020 aflyst pga. Covid-19)
02.05.2019 Referat af generalforsamling (pdf)
02.05.2018 Referat af generalforsamling (pdf)
02.05.2017 Referat af generalforsamling (pdf)
12.04.2016 Referat af generalforsamling (pdf)
Administrator
WA ApS
Havneholmen 21, 5.
1561 København V
Tlf: 3264 4600
Kontaktperson: Helle Søndergaard
Revisor
Grant Thornton
Statsautoriseret revisionspartnerselskab
Stockholmsgade 45
2100 København Ø
Tlf: 3311 0220