Vores ejendomsinspektør (eller vicevært om du vil) hedder Emil Ehrenfels. Du kan kontakte Emil, hvis du har spørgsmål til dagligdagen eller til driften af ejendommen. Spørg også Emil om renovation, flytning, fælleslokale, kajakopbevaring, nyhedsbrev og parkering - med andre ord alt det praktiske i hverdagen.
Er lyset gået, er elevatoren ude af drift eller har du bemærket andre fejl på fællesarealerne, så vil Emil også blive glad for at høre fra dig.
Emil træffes i viceværtlokalet, Havneholmen 76 (ved siden af fælleslokalet) eller på ejendommen i tidsrummet:
Mandag - fredag kl. 9:00-12:00
E-mail: emil@ef-havneholmen.dk
Tlf: 2032 6677
Emil holder juleferie fra og med mandag den 22.12.2025 til og er tilbage mandag den 5.1.2026. Har du akut behov for håndværkerassistance, så kontakt en af de håndværkere, vi samarbejder med. Husk at hvis du bestiller hjælp i en akut situation, skal du altid selv betale for udkaldet.
Hvis elevatorerne er ude af drift, eller hvis affaldsskakten i opgangen er stoppet kan du kontakte Rasmus fra Racoon i dagtimerne på telefon 2224 9603.
Har du spørgsmål af administrativ art, der ikke kan vente, så kontakt vores administrator Helle Søndergaard på hs@wadm.dk / 3264 4600.
Har du låst dig ude? Har du vandskade? Eller er ruden knust? Hvis det er uden for normal arbejdstid, og du ikke kan få fat i ejendomsinspektøren, så er her en oversigt over håndværkere med døgnvagt, som kender ejendommen. Husk, at hvis du bestiller hjælp i en akut situation, skal du altid selv betale for udkaldet.
Har du lejet din lejlighed på Havneholmen gennem Heimstaden eller en privat udlejer, så skal du kontakte udlejer, hvis du fx oplever problemer med:
stoppet afløb
defekte køleskabs- eller fryserlåger
defekte hårde hvidevarer og lignende.
Ejendomsinspektøren på Havneholmen kan ikke afhjælpe problemstillinger for lejere, der har lejet gennem Heimstaden eller private udlejere.
Heimstadens kontaktoplysninger finder du på ejendomsselskabets hjemmeside: https://www.heimstaden.dk/beboer/