Informationsmøde
Publiceret 05.09.2023
Kære alle ejere og lejere på Havneholmen,
Som det fremgår af den informationsskrivelse alle beboere på Havneholmen netop har modtaget, inviterer bestyrelsen for EF-Havneholmen til :
Informationsmøde i EF-Havneholmen Onsdag d. 13 sept. kl 17-18 i Fælleslokalet
Dagsorden:
Information om påkrævet udskiftning af kuglehaner, fordelere, tilkoblinger / brugsvand samt måler- forskruning i alle teknikrum i Havneholmens boliger.
Evt.
Arbejdet forventes påbegyndt i uge 44 (oktober 2023) og afsluttet i uge 10 (marts 2024).
Udførelse af opgaven vil foregå kontinuerligt etapevis med samtidig udskiftning i en samlet opgang ad gangen, da vandet under arbejdet skal lukkes i hele opgangens stigerør.
EF-Havneholmen udarbejder detaljeret tidsplan og udsender sammen med Heimstaden - udover den fremsendte 6 ugers generelle varsling - yderligere varsling af beboere 14 dage og 3 dage før arbejdets udførelse.
Arbejdet er et fællesprojekt for alle ejere og lejere, og det er afgørende at alle ejere og lejere i en opgang ad gangen sikrer adgang til deres bolig, når arbejdet skal udføres.
EF-Havneholmen (inkl. Heimstaden) indsamler nøgler - for dem som ikke er hjemme - til rådighed og anvendelse for VVS via ejendomskontoret for en samlet opgang ad gangen.
Med venlig hilsen
Bestyrelsen for EF-Havneholmen